واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نام یک پرسپولیسی از لیست بازی با پیکان خارج شد

  • کد خبر: ۱۶۲۳۴۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نام یک پرسپولیسی از لیست بازی با پیکان خارج شد
سرمربی پرسپولیس ستاره تیمش را از لیست بازی امروز با پیکان خارج کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس امروز در حالی به مصاف پیکان می رود که حواشی پیرامون این بازی بسیار زیاد بوده و همچنان ادامه دارد.

در این بازی یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب نام سیامک نعمتی را از لیست پرسپولیس خط زد تا این بازیکن بازی امروز تیمش را خارج از لیست سپری کند.

این اقدام سرمربی پرسپولیس از آنجایی جالب است که او قصد داشت نعمتی را در نیم فصل از این تیم جدا کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

به نظر می رسد گل محمدی با این کار خود به نعمتی نشان داد که نظر مثبتی روی او ندارد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->